wc3edit.net
https://forum.wc3edit.net/

DotA trademarked by Valve
http://forum.wc3edit.net/general-chat-f7/dota-trademarked-by-valve-t18384-10.html
Page 2 of 2

Author:  AbusivePie [ August 27th, 2010, 4:30 am ]
Post subject:  Re: DotA trademarked by Valve

Lanaya wrote:
it's not really free .. u had to buy wc3 >.>


Actually I bought war3 for the campaigns, Dota was a free bonus... But even if you devide the $100 price tag of ROC and TFT combined between the over 10000 custom games I have played... Dota cost me 1 cent?

Author:  Lanaya [ August 27th, 2010, 10:11 am ]
Post subject:  Re: DotA trademarked by Valve

AbusivePie wrote:
Lanaya wrote:
it's not really free .. u had to buy wc3 >.>


Actually I bought war3 for the campaigns, Dota was a free bonus... But even if you devide the $100 price tag of ROC and TFT combined between the over 10000 custom games I have played... Dota cost me 1 cent?


That penny could do amazing things.

Author:  Senethior459 [ August 27th, 2010, 2:22 pm ]
Post subject:  Re: DotA trademarked by Valve

How many times did you buy WC3 that it cost $100? The WC3 Battle Chest is only $40, and it has RoC and TFT.

Author:  AbusivePie [ August 27th, 2010, 2:26 pm ]
Post subject:  Re: DotA trademarked by Valve

Senethior459 wrote:
How many times did you buy WC3 that it cost $100? The WC3 Battle Chest is only $40, and it has RoC and TFT.


If you bought them the day they came out, they were 50 bucks a piece. Yeah, I have had ROC for a little over 8 years now and TFT for 7

Author:  haxorico [ August 29th, 2010, 5:58 pm ]
Post subject:  Re: DotA trademarked by Valve

wow roc is from 2002 and tft from 2003?
anyhow:
LoL - SUX! dumb name (wanna play lol?? seriosly?)
HoN - kinda good tough graphics look like HOMAM-V and I didnt like it that much..
DotA - I think that it stratches the WE to their limits... I'm pretty sure icefrog and the other team has to go to alot of effort for making a skill as it combines triggers and dummies etc... wc3 just wasnt made for that (imo) and its really impressive the stuff DotA was able to pull..
tough playing it at wc3 at public... i gotta admit that sux hard. its a team game and in public its every man for himself.. every1 tries to steal or f+++ you up... btw there are some dumb things that make the game imba imo..
making a standalone game for dota could be good as it deserves it imo (i wonder if it will spawn maps.. like diablo maps.. making a map based on a game based on a map?)
anyhow. i love writing alot of shit

Author:  Lanaya [ August 29th, 2010, 6:24 pm ]
Post subject:  Re: DotA trademarked by Valve

haxorico wrote:
wow roc is from 2002 and tft from 2003?
anyhow:
LoL - SUX! dumb name (wanna play lol?? seriosly?)
HoN - kinda good tough graphics look like HOMAM-V and I didnt like it that much..
DotA - I think that it stratches the WE to their limits... I'm pretty sure icefrog and the other team has to go to alot of effort for making a skill as it combines triggers and dummies etc... wc3 just wasnt made for that (imo) and its really impressive the stuff DotA was able to pull..
tough playing it at wc3 at public... i gotta admit that sux hard. its a team game and in public its every man for himself.. every1 tries to steal or f+++ you up... btw there are some dumb things that make the game imba imo..
making a standalone game for dota could be good as it deserves it imo (i wonder if it will spawn maps.. like diablo maps.. making a map based on a game based on a map?)
anyhow. i love writing alot of shit


thanks for the shit :D

Dota in no way is imbalanced >.>, except for new heroes of course, for testing..
the Diablo III Warcraft map looks epic, never got around playing it though. http://www.hiveworkshop.com/forums/maps-564/diablo-iii-warcraft-beta-v1-19b-112705/

~~P.S.
The forum should totally have youtube tags >.>.. [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=VvB2WaW3yBk&feature=player_embedded[/YOUTUBE]

Author:  stealer [ September 4th, 2010, 9:24 pm ]
Post subject:  Re: DotA trademarked by Valve

just tell everybody that plays dota they have cookies in thier computer.

http://scrapetv.com/News/News%20Pages/T ... -side.html

Author:  Lanaya [ September 4th, 2010, 10:24 pm ]
Post subject:  Re: DotA trademarked by Valve

stealer wrote:
just tell everybody that plays dota they have cookies in thier computer.

http://scrapetv.com/News/News%20Pages/T ... -side.html


omg thanks!!

the cookies were delicious when i opened my computer.

Author:  TheShadow [ September 6th, 2010, 4:45 am ]
Post subject:  Re: DotA trademarked by Valve

stealer wrote:
just tell everybody that plays dota they have cookies in thier computer.

http://scrapetv.com/News/News%20Pages/T ... -side.html


Lol, xD That guy is my hero.

Page 2 of 2 All times are UTC
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/