wc3edit.net

United Warcraft 3 map hacking!
It is currently August 20th, 2019, 8:26 am

All times are UTC




Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: April 21st, 2007, 1:44 am 
Offline
Old Wrinkly Member

Joined: March 2nd, 2007, 5:52 pm
Posts: 238
Location: USA
Devil wrote:
Check a bit above that... or under it cuz im sure u said it

EDIT: here i found it
Quote:
if u dont want noobs to use ''professional and exclusive programs like x-dep'' then why do you use it?


xD wut now? huh. huh . huh?

BTW DID I SAY I LOVE RAMEN RAMEN RAMEN!!!



Oh no i didnt actualy mean that dont u see the ''s around the profesional and exclusive programs crap?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: April 21st, 2007, 1:48 am 
Offline
Crazy Naruto Fan
User avatar

Joined: March 3rd, 2007, 6:02 am
Posts: 113
thats wut i thought ^_^ lol

BTW DID I SAY I LOVE RAMEN RAMEN RAMEN!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: April 21st, 2007, 1:51 am 
Offline
Old Wrinkly Member

Joined: March 2nd, 2007, 5:52 pm
Posts: 238
Location: USA
Devil wrote:
thats wut i thought ^_^ lol

BTW DID I SAY I LOVE RAMEN RAMEN RAMEN!!!


....yes yes u did..

dont forget to vote in my poll its in the everything else section
=P


Last edited by bojanglemistser on April 21st, 2007, 1:52 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: April 21st, 2007, 1:52 am 
Offline
Crazy Naruto Fan
User avatar

Joined: March 3rd, 2007, 6:02 am
Posts: 113
o.O Really? kk cool... anyways... yah...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: April 21st, 2007, 4:16 am 
Offline
Forum Addict

Joined: February 17th, 2007, 9:16 pm
Posts: 405
@Bojal: Oh, no I wasn't aiming it towards you, I was aiming it towards, ah, shadow, ah something? (can't recall the last part of his name) Anyhow, no, Bojal wasn't saying it was exclusive and professional, he was laughing at how it wasn't. He was quoting Shadow, something, about this program being professional and exclusive. Lol, such bs xD.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: April 21st, 2007, 3:39 pm 
Offline
Old Wrinkly Member

Joined: March 2nd, 2007, 5:52 pm
Posts: 238
Location: USA
Kala-cha wrote:
@Bojal: Oh, no I wasn't aiming it towards you, I was aiming it towards, ah, shadow, ah something? (can't recall the last part of his name) Anyhow, no, Bojal wasn't saying it was exclusive and professional, he was laughing at how it wasn't. He was quoting Shadow, something, about this program being professional and exclusive. Lol, such bs xD.


Yea those are the words i was looking for =P
Ty for explaining it kala


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: April 21st, 2007, 9:38 pm 
Offline
Forum Addict

Joined: February 17th, 2007, 9:16 pm
Posts: 405
I'm good at explaining? Btw, Devil, you took my advice on putting your ramen on your Signature >:)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: April 28th, 2007, 8:38 pm 
Offline
Newcomer
User avatar

Joined: April 23rd, 2007, 9:13 pm
Posts: 14
Location: Realm Of God
Lmao this guy is funny is this guy spoiled or something? cause he acts worst then me right now xD


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: May 15th, 2007, 3:36 am 
Offline
Senior Member
User avatar

Joined: May 7th, 2007, 10:19 pm
Posts: 115
Location: somewere in Canada -_-'
Title: bunshinsaba!
ahahah this guy is great for entertainment, serriously if he could do what he says he can he'd of taken over the internet by now


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: May 21st, 2007, 2:00 pm 
Offline
Newcomer

Joined: March 30th, 2007, 5:26 am
Posts: 1
thegreatgaara wrote:
ahahah this guy is great for entertainment, serriously if he could do what he says he can he'd of taken over the internet by now


lolz yeh and Microsoft be out of business


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO


Privacy Policy Statement
Impressum (German)